Sivilce için çörek otu

Sivilceli bölgeyi kaplayabilecek miktarda "yeni" öğütülmüş çörek otu ve su krem kıvamına gelinceye kadar karıştırılır ve sivilceli bölgeye sürülür. Bununla birlikte düzenli olarak günlük 2 gram çörek otu tüketilmesi önemle tavsiye edilir.


21 yorum:

  1. sirke ile cörek otu yaginin orani ne kadar olmasi gerek?

    YanıtlaSil
  2. Çörek otu yağı değil çörek otu tohumu. 1 çay bardağı sirkeye 1 yemek kaşığı taze öğütülmüş çörek otu şeklinde kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. s.a. sırtta çıkan ve izler bırakan dokununca çok ağrıyan büyük sivilcelerim var,yukarıdaki yöntemlerin hangisini yapmalıyım? yaptıktan ne kadar sonra temizlenmeliyim bilginiz varmı acaba? geçene kadar günde bir defa yapsam yeterlimi? yapılan 1. yada 2. metodu tek defa mı kullanmalı yoksa her kullanım için yenisini mi hazırlamalı? çok sorduğum için hakkınızı helal edin ALLAH'a emanet olun...selamlar. Selim:)

    YanıtlaSil
  4. Aleykümselam Selim,

    İkinci yöntemi düzenli olarak bir deneyin. Bilgileri de güncelledim. Günde 1 defa uygulayın, 30 - 60 dakika bekletip su ile yıkayın. Her kullanım için yenisini hazırlamalısınız. Ve düzenli olarakda çörek otu tüketin. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. ben çörek otu ile sirke karışımını cildime uyguladım yüzüme çok kötü bi kızarıklık yaptı izi geçmiyo napmam gerekiyo bunu nasıl düzelticem lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %99.9 marketten almışsındır sirkeyi.Kızarıklık yapar o sirkeler.Ev yapımı sirke ile yap.İz kendi geçer dert etme biraz dikkatli olmak gerek.Doğal tedavilerin tümünü doğal ürünler ile yapınız.

      Sil
  6. Kızarık bölgeyi bol su ile yıkayın.

    Tam olarak nasıl kullandınız, hangi sirkeyi kullandınız ve hangi rahatsızlığınız için kullandınız?

    Çörek otundan değildir, sirke cildinize sert gelmiş olabilir büyük ihtimalle. Geçici olduğunu düşünüyorum. Sirkeyi sulandırarak kullanın. Çok az sirke katın 1/10 gibi. Veya sirke kullanmayın.

    Bu bilgi başka bir kaynaktan alıntılanmıştı ancak başkasındada böyle yan etkiye neden olmaması için kaldırıyoum.

    Gerçekten çok üzüldüm, durumunuzdan haberdar ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. selamın aleyküm dostlar ben yıldız...güzel bilgiler için sağolun...benm şu sorum olacaktı..çörek otu vücuttaki her türlü mantar (ayak genital bölge cilt tırnak mantarı vs )vede siğilede şifası olurmu hayırlı akşamlar..şimdiden sağolun..

    YanıtlaSil
  8. Selamun aleyküm ..
    Yardimci olursaniz cok ama cokk sevinirim ben cok büyük bi sivilce sorunu yasiyorum okadar cok krem hap kullandimki gidiyolar ama bi süre sonra tekrar geliyor son dönemlerdede hic gitmemeye basladilar cörek otunu nasil kullanabilirim .. su ile krem haline getirin yaziyo tmm onu anladim ama yüzümde ne kadar beklicek sonra yikamam gerek mi vede günde kac defa lütfen yardimci olursaniz duaciniz olurum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam,

      Çörek otunun en etkin ve birçok hastalık için kullanım şekli günde 2 gram çiğneyerek tüketmektir. Bu vücudunuzdaki düzensizliği zamanla ortadan kaldırır. Bu işlemi hızlandırmak içinde harici olarak yani kremini sürerek kullanabilirsiniz.

      Sorunuza gelince kremini günde 1 kere uygulamanız ve yarım saat kadar beklemeniz yeterli.

      Ancak unutmayın çörek otunun etki etmesi biraz zaman alabilir en az bir-iki ay kullanmanızı öneririm. Merak etmeyin aşırı dozlarda kullanmadığınız sürece hiçbir yan etkisi de olmaz.

      Kısa zamanda şifa bulmanız dualarıyla, hoşçakalın.

      Sil
  9. selamun aleyküm öncelikle allah senden razi olsun insallah böle insanlara yardim ettigin iicin ..

    sana iki sorum olacak ;

    1) Benim arkadasim kaza gecirdi bi kac gün önce kulak bölgesinden baslayarak alnina kadar dikis attilar kasinin üstünden falan yani yara baya derim hergün agliyo yüzümde iz kalcak cörek otunu yada yagini ne sekilde kullansa yüzündeki izin birazda olsa gitmesine yardimci olur ?

    2) bende hepatit b hastaligi var ve cok zayifim cörek otunu ne sekilde kullansam hem kilo alirim hemde hepatit b biraz da olsa düzelir ?
    sivilceler icin su ile cörek otunu karistirin yaziyo belieli bi süre bekletmek lazim mi ttam krem olmasi icin bide ne kadar su ne kadar cörek otu koymak lazim
    biliyorum baya cok soru sordum ama cvb verirsen cok mutlu olurum simdiden cok saol allah bin kere razi olsun insaAllah senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam,

      İz konusunda kesin birşey söyleyemem ama tohumunu çiğneyerek düzenli olarak tüketirse yara iyileşmesini hızlandırabilir.

      Çörek otunu aç karnına kullanırsan iştahını iyice kapatır. Tok karnına yemeklerden 2 saat kadar sonra kullan. Günlük olarak öğüt veya çiğneyerek tüket. Bal ile birlikte tüketebilirsin.

      Krem için yüzeye uygulayacağın kadar çörek otu tohumunu iyice öğüt. Macun yani tene yapışmasını sağlayacak kadar yavaş yavaş su ekle. Göz kararı yani. Krem olarak kullanmadığım için tam oran veremiyorum.

      Geçmiş olsun dileklerimle.. Allah sizden de razı olsun.

      Sil
  10. selamun aleykum,
    alnımda buyuk sıvılceler çıkıyor ve 1-1,5 ay geçmiyolar. Son zamanlarda daha çok çıkmaya basladı. Bi tanıdık çörek otu yağı tavsiye etti. Bende aldım çünkü oda yararını gormus. Hap krem felan kullandım ama geçirmedi. Şimdi sıvılce kremı kullanıyorum sabah aksam ve aksamda yüzüme sadece çörek otu yağını pamukla sürüyorum. Sadece çörek otu yağına devammı edeyim? Yoksa sirkeyle falan karıstırayımmı? Nolutr yardım ediin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çörek otu tohumunu çiğneyerek kullanmayı deneyin bir müddet. Birde mümkünde günlük 1 diş sarımsak tüketin. Sirkenin tahriş edici etkisi vardır. Kullanmanızı pek önermem özellikle yüz bölgesinde.

      Sil
  11. Çörek otu yağı sürmek mi daha faydali yoksa tohumunu suyla krem haline getirip sürmek mi? Şimdiden faydalı bilgileriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. merheba suan 18 yaşındayım ve çok ciddi saçım dökülüyo ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  13. Nerden almamız gerekiyor Tv de satılanlar olur mu?

    YanıtlaSil
  14. ben de çörekotunu sirke ile kaynatıp süzdüm ve soğuyunca pamukla sürdüm...yüzümde sıkıntı yok ama yaralı sivilceler kızardı biraz..devam etmeli miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirkeli şekilde haftada 1 kez kullanın. Diğer günler sadece su ile çörek otu macunu yapıp kullanın. Uzun süre sirke kullanımı cildinizi tahriş edebilir.

      Sil
  15. Selamun Aleyküm Bi Sorum Olucaktı Ben Çörek Otu Yağı Kremi Aldım Ve Bir Gündür Kullanıyorum, sivilce Ve Siyah Noktalarım İçin Acaba faydasını görürmüyüm. Bilgilendirmenizi Önemle Arz Ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam Kadir,

      Faydasını göreceğinizi düşünüyorum ancak bir yandan da çörek otu tohumunu çiğneyerek tüketmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun dileklerimle..

      Sil

Lütfen soru sormadan önce, sorunuzu öncelikle arama kutusunu kullanarak araştırınız. Güzel yorumlarınız içinde teşekkürler.

Yorum Kutusu